BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
i.ACHIEVERS 696 GROUP

SELAMAT DATANG KE CER TENGOK BLOG

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Terima kasih kerana melayari CER TENGOK BLOG. Blog ini merupakan “e-bulletin” yang hanya memuatkan kisah2, berita2, laporan2, aktiviti2, tips-tip kejayaan & motivasi yang dikendalikan oleh i.ACHIEVERS. i.ACHIEVERS adalah sebuah group (yang sah & diiktiraf) yang bernaung di bawah salah sebuah syarikat e-networking yang sah, berlesen, bertauliah & diiktiraf di peringkat nasional & international. i.ACHIEVERS memperkenalkan KONSEP S2S : SELLING TO SAVING dan prog bimbingan terbukti berjaya membantu ramai pengguna menjadi USAHAWAN SIHAT, KAYA & HEBAT!

TERIMA KASIH.

i.ACHIEVERS LIFESTYLE SAVING

i.ACHIEVERS LIFESTYLE SAVING
TAHNIAH & SYABAS! Blog CER TENGOK mendapat SAMBUTAN PALING HANGAT dan ramai yang telah mula bertindak untuk mengubah kehidupan yang lebih sempurna & membina “platform” dengan menyertai PROGRAM LIFESTYLE SAVING bersama i.ACHIEVERS GROUP. Apa itu LIFESTYLE SAVING? Jawapannya :: Satu program 'FINANCIAL INTELLIGENT' iaitu program bimbingan teknik menjana pendapatan & saving 4 angka sehari. Ia merupakan program "PERSONAL DEVELOPMENT" yang mampu mengubah individu! Hari ini, ramai yang dah bertahun bekerja tetapi TIADA SAVING, ANDA MEMANG DALAM BAHAYA! Ramai yang kononnya berjawatan BESAR tapi diKEJAR HUTANG, ANDA MEMANG DALAM BAHAYA! Hubungi segera rakan2 i.ACHIEVERS di seluruh Malaysia termasuk Brunei & Singapura untuk mendapatkan penerangan terperinciJika anda bersedia dibantu, kami sedia membantu!

Monday 3 October 2011

i.ACHIEVERS :: MENGUTAMAKAN KESIHATAN SAMBIL SAVING!

Di samping memberi kesedaran kepentingan SAVING, i.ACHIEVERS GROUP juga menekankan KESIHATAN kepada ahli2 & sesiapa sahaja. Tanpa kesihatan yang sempurna tidak ada ertinya kekayaan dan kebahagiaan. Untuk itu, latihan mengenai produk2 kesihatan juga turut diberi penerangan & menunjukajar cara2 penggunaan serta keberkesanan produk2.


MENTOR AMRI sedang memberikan penerangan produk ONEDROP SWEETENER iaitu pemanis pengganti gula. Sesuai untuk pengidap penyakit kencing manis selaras dengan kempen kebangsaan kurangkan pengambilan gula yang berlebihan. Lebih daripada 50 produk2 kesihatan, penjagaan diri, household dan sebagainya yang harus anda ketahui. S2S SELLING TO SAVING!


Yang bestnya ahli2 i.ACHIEVERS diberikan latihan mengenai PRODUCT TRAINING iaitu kelebihan produk, cara penggunaan yang betul serta cara menjual yang efektif untuk memperolehi pendapatan sampingan. Selain diberi pendedahan untuk mengutamakan SAVING, KESIHATAN adalah faktor utama dalam memperolehi KESEMPURNAAN SEKELUARGA.


NUTRI GAMAT GOLD, produk intelligent yang boleh mengawal & mencegah penyakit dalam badan. Produk yang sesuai untuk kegunaan seisi keluarga ini sangat unik & harga yang mampu dimiliki. Ia juga bertindak sebagai anti-kanser.

"DESIGN YOUR SUCCESS"