BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
i.ACHIEVERS 696 GROUP

SELAMAT DATANG KE CER TENGOK BLOG

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Terima kasih kerana melayari CER TENGOK BLOG. Blog ini merupakan “e-bulletin” yang hanya memuatkan kisah2, berita2, laporan2, aktiviti2, tips-tip kejayaan & motivasi yang dikendalikan oleh i.ACHIEVERS. i.ACHIEVERS adalah sebuah group (yang sah & diiktiraf) yang bernaung di bawah salah sebuah syarikat e-networking yang sah, berlesen, bertauliah & diiktiraf di peringkat nasional & international. i.ACHIEVERS memperkenalkan KONSEP S2S : SELLING TO SAVING dan prog bimbingan terbukti berjaya membantu ramai pengguna menjadi USAHAWAN SIHAT, KAYA & HEBAT!

TERIMA KASIH.

i.ACHIEVERS LIFESTYLE SAVING

i.ACHIEVERS LIFESTYLE SAVING
TAHNIAH & SYABAS! Blog CER TENGOK mendapat SAMBUTAN PALING HANGAT dan ramai yang telah mula bertindak untuk mengubah kehidupan yang lebih sempurna & membina “platform” dengan menyertai PROGRAM LIFESTYLE SAVING bersama i.ACHIEVERS GROUP. Apa itu LIFESTYLE SAVING? Jawapannya :: Satu program 'FINANCIAL INTELLIGENT' iaitu program bimbingan teknik menjana pendapatan & saving 4 angka sehari. Ia merupakan program "PERSONAL DEVELOPMENT" yang mampu mengubah individu! Hari ini, ramai yang dah bertahun bekerja tetapi TIADA SAVING, ANDA MEMANG DALAM BAHAYA! Ramai yang kononnya berjawatan BESAR tapi diKEJAR HUTANG, ANDA MEMANG DALAM BAHAYA! Hubungi segera rakan2 i.ACHIEVERS di seluruh Malaysia termasuk Brunei & Singapura untuk mendapatkan penerangan terperinciJika anda bersedia dibantu, kami sedia membantu!

Wednesday 5 October 2011

BIZ-PREVIEW LIFESTYLE SAVING SEMAKIN MENDAPAT SAMBUTAN!!!

Seawal 8.30 malam para peserta sudah mula berkumpul di bawah Centre ii.ACHIEVERS di Taman Equine. Kesedaran kepentingan SAVING sudah semakin ramai mula memberikan perhatian yang serius kerana tidak lagi mahu melalui keadaan hidup yang sama.


 Para peserta begitu asyik mendengar penerangan oleh speaker pasangan suami-isteri memberikan tips2 yang menarik tentang Prog Lifestyle Saving i.ACHIEVERS.


SPEAKER LEADER ANIE memulakan motivasi yang tinggi apabila berkongsi bagaimana keadaan hidupnya sebelum ini kerana desakan tekanan hidup membuatkan beliau bersama suaminya berusaha mencari alternatif untuk keluar dari kemelut kekangan ekonomi. Sehingga beliau menyertai Prog Lifestyle Saving, satu dimensi baru telah bermula dalam kehidupannya.


SUPER LEADER ACOI (suami Leader Anie) memberikan penerangan bagaimana modul2 yang menarik terdapat di Prog Lifestyle Saving telah berjaya mengubah kehidupannya. Banyak perkara yang tidak dapat dibuat sebelum ini tetapi kini satu demi satu impiannya menjadi kenyataan. Presentation yang menggegarkan dewan telah membuka minda ramai peserta tentang pentingnya kesihatan & kekayaan.



Suasana meriah dan hormani umpama satu keluarga yang besar telah berjaya diterapkan di dalam budaya i.ACHIEVERS GROUP.


Para peserta tidak mahu melepaskan peluang untuk mendengar penerangan terperinci untuk mengubah ekonomi keluarga ke arah yang lebih bermakna.

Anda dijemput hadir untuk mengetahui dengan lebih terperinci mengenai Prog Lifestyle Saving i.ACHIEVERS ini yang semakin menadapat sambutan ramai. KEJAYAAN PASTI DIGENGGAM SEKIRANYA MENGIKUT CARA YANG BETUL.

"DESIGN YOUR SUCCESS"