BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
i.ACHIEVERS 696 GROUP

SELAMAT DATANG KE CER TENGOK BLOG

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Terima kasih kerana melayari CER TENGOK BLOG. Blog ini merupakan “e-bulletin” yang hanya memuatkan kisah2, berita2, laporan2, aktiviti2, tips-tip kejayaan & motivasi yang dikendalikan oleh i.ACHIEVERS. i.ACHIEVERS adalah sebuah group (yang sah & diiktiraf) yang bernaung di bawah salah sebuah syarikat e-networking yang sah, berlesen, bertauliah & diiktiraf di peringkat nasional & international. i.ACHIEVERS memperkenalkan KONSEP S2S : SELLING TO SAVING dan prog bimbingan terbukti berjaya membantu ramai pengguna menjadi USAHAWAN SIHAT, KAYA & HEBAT!

TERIMA KASIH.

i.ACHIEVERS LIFESTYLE SAVING

i.ACHIEVERS LIFESTYLE SAVING
TAHNIAH & SYABAS! Blog CER TENGOK mendapat SAMBUTAN PALING HANGAT dan ramai yang telah mula bertindak untuk mengubah kehidupan yang lebih sempurna & membina “platform” dengan menyertai PROGRAM LIFESTYLE SAVING bersama i.ACHIEVERS GROUP. Apa itu LIFESTYLE SAVING? Jawapannya :: Satu program 'FINANCIAL INTELLIGENT' iaitu program bimbingan teknik menjana pendapatan & saving 4 angka sehari. Ia merupakan program "PERSONAL DEVELOPMENT" yang mampu mengubah individu! Hari ini, ramai yang dah bertahun bekerja tetapi TIADA SAVING, ANDA MEMANG DALAM BAHAYA! Ramai yang kononnya berjawatan BESAR tapi diKEJAR HUTANG, ANDA MEMANG DALAM BAHAYA! Hubungi segera rakan2 i.ACHIEVERS di seluruh Malaysia termasuk Brunei & Singapura untuk mendapatkan penerangan terperinciJika anda bersedia dibantu, kami sedia membantu!

Wednesday 28 September 2011

NOR SAFRIN :: NAK BAYAR HUTANG PTPTN SEGERA!


Norsafrin, anak muda berusia 22 tahun yg bekerja di sebuah syarikat swasta terkemuka negara dalam bidang penyediaan makanan, merupakan kenalan kepada Super Leader Rizal. Secara kebetulan berjumpa dan sangat terkejut melihat perubahan yg berlaku pada Super Leader Rizal dalam masa yang sangat singkat. Keinginan untuk membina kehidupan yang lebih kukuh dan terjamin mendorong norsafrin untuk bertemu sekali lagi bagi mendapatkan penerangan yang jelas bagaimana Prog Lifestyle Saving i.ACHIEVERS boleh merubah kehidupan ramai orang. Tidak mahu lagi melengahkan masa, beliau terus bertindak menyertai program ini dengan matlamat yang jelas mahu menyelesaikan hutang PTPTN dan kenderaan. Beliau juga sangat yakin sesiapa sahaja boleh maju dan kaya jika mampu buat SAVING yang betul seperti yang dibimbing dalam program ini.


NOR SAFRIN serius memberikan maklumat semasa menerima coaching dari i.ACHIEVERS

TAHNIAH SUPER LEADER RIZAL & NOR SAFRIN,

"DESIGN YOUR SUCCESS"