BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
i.ACHIEVERS 696 GROUP

SELAMAT DATANG KE CER TENGOK BLOG

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Terima kasih kerana melayari CER TENGOK BLOG. Blog ini merupakan “e-bulletin” yang hanya memuatkan kisah2, berita2, laporan2, aktiviti2, tips-tip kejayaan & motivasi yang dikendalikan oleh i.ACHIEVERS. i.ACHIEVERS adalah sebuah group (yang sah & diiktiraf) yang bernaung di bawah salah sebuah syarikat e-networking yang sah, berlesen, bertauliah & diiktiraf di peringkat nasional & international. i.ACHIEVERS memperkenalkan KONSEP S2S : SELLING TO SAVING dan prog bimbingan terbukti berjaya membantu ramai pengguna menjadi USAHAWAN SIHAT, KAYA & HEBAT!

TERIMA KASIH.

i.ACHIEVERS LIFESTYLE SAVING

i.ACHIEVERS LIFESTYLE SAVING
TAHNIAH & SYABAS! Blog CER TENGOK mendapat SAMBUTAN PALING HANGAT dan ramai yang telah mula bertindak untuk mengubah kehidupan yang lebih sempurna & membina “platform” dengan menyertai PROGRAM LIFESTYLE SAVING bersama i.ACHIEVERS GROUP. Apa itu LIFESTYLE SAVING? Jawapannya :: Satu program 'FINANCIAL INTELLIGENT' iaitu program bimbingan teknik menjana pendapatan & saving 4 angka sehari. Ia merupakan program "PERSONAL DEVELOPMENT" yang mampu mengubah individu! Hari ini, ramai yang dah bertahun bekerja tetapi TIADA SAVING, ANDA MEMANG DALAM BAHAYA! Ramai yang kononnya berjawatan BESAR tapi diKEJAR HUTANG, ANDA MEMANG DALAM BAHAYA! Hubungi segera rakan2 i.ACHIEVERS di seluruh Malaysia termasuk Brunei & Singapura untuk mendapatkan penerangan terperinciJika anda bersedia dibantu, kami sedia membantu!

Tuesday 20 September 2011

BIZ-PREVIEW i.ACHIEVERS SUNGGUH MENARIK!

20/09/2011 Malam tadi Biz-Preview i.ACHIEVERS mampu membuka minda tetamu yang hadir untuk memberi kesedaran kepentinga SAVING dari sekarang!


SPEAKER MUS (pelajar IPT). Biarpun masih bergelar pelajar, beliau berani mengambil tanggungjawab sebagai speaker dengan membuat persembahan di Biz-Preview untuk memberi penerangan mengenai HOLISTIK SAVING yang diajar di Prog Lifestyle Saving i.ACHIEVERS.
"Saya mahu membuat SAVING yang banyak sebelum saya tamat belajar. Saya nak membantu keluarga & menjadi Jutawan Kampus," kata Speaker Mus.



Sebagai Speaker ke-2, LEADER ANIE (Surirumah) berjaya menghangatkan lagi suasana dengan membuat perkongsian bagaimana Prog Lifestyle Saving i.ACHIEVERS ni mampu mengsifarkan hutang2nya yang melebihi RM40,000 dalam masa kurang 1 tahun! Kegigihan dan kesungguhan beliau bekerja menjadi ikutan kepada kaum wanita di i.ACHIEVERS.
"Kalau saya sebagai surirumah, setiap kali bertemu dengan prospek, saya sanggup mengheret anak2 yang masih kecil, adakah anda sanggup lakukan begitu juga? Hari ini, bukan maruah saya saja yang dapat saya pulihkan tetapi yang lebih bermakna apabila saya melihat rakan2 yang saya bimbing juga telah mula dilihat perubahannya," kata Leader Anie.

PERKONGSIAN 2 BAKAL JUTAWAN MENGGEGARKAN SUASANA!!!


MENTOR QYRUL yang bakal dinobatkan di PENTAS JUTAWAN 2011 turut dijemput untuk membuat perkongsian bagaimana beliau menjalankan Prog Lifestyle Saving i.ACHIEVERS ni dalam masa yang singkat banyak perubahan yang telah berjaya beliau lakukan terutama kepada keluargannya.
"Bila saya kata saya nak BERJAYA, saya sanggup berusaha keras untuk BERJAYA. Bila saya kata saya nak KAYA, saya sanggup belajar untuk JADI KAYA. Apa yang kita nak, kita kena sanggup!," kata Mentor Qyrul.


MENTOR FAIZ juga akan diraikan di PENTAS JUTAWAN 2011 membuat perkongsian bagaimana perjalanan beliau menjalankan Prog Lifestyle Saving ni dari awal sehingga hari ini. Beliau merupakan salah seorang mentor yang menjadi ROLE MODEL pada ahli-ahli i.ACHIEVERS yang lain kerana BELIEVE & KERAJINANNYA.
"Jika saya tidak ada ILMU, saya tak mungkin boleh berjaya, jika saya tidak ada MENTOR, saya tak mungkin berada di tempat saya berada sekarang. Untuk mencipta kejayaan, kita perlu ada BELIEVE & BRAVE!," kata Mentor Faiz.

"DESIGN YOUR SUCCESS"